Pve - Èlendra - Dps - Shaman

- hjelp oss med å nå målet vårt om verdensdominans og denslags

Pve - Èlendra - Dps - Shaman

Innlegg Elendra » 15. Oktober 2009 22:16

Hallo, jeg vet den forje applyen min var ganske dårlig så derfor jeg har tenkt til og skjerpe meg og lage en bedre. Jeg liker egentlig ikke og skrive apply, men jeg skal gjøre mitt beste.

Jeg heter Thomas er 16 år og kommer fra Bødalen. Jeg går andre året på automasjon på røyken. På fritiden liker jeg og være med venner og game.

Jeg søker til guilden med Shamanen min Èlendra. Hun er female draenei shaman. Har Jewelcrafting og mining 450/450. Jeg har ikke så mange Jewelcrafting recipes, men gjøre dailys her dag så jeg skal få flere. Pleier også og spare på tokens så hvis noen trenger en Gem så kjøper jeg recipien. For tiden gjøre jeg Heroics med Verm og Uptime.
Verm og Uptime kjenner jeg IRL, dette er en grunn til at jeg søker til guilden, jeg håper de kan si noe positivt om meg.
Her er en armory link. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... 3%88lendra

Spilte før som Horde på Darksorrow, men alle vennene mine slutta så da tok jeg også en pause. Nå som jeg har starta igjen flytta jeg til The maelstrom for og spille med vennene mine Verm og Uptime. Også en annen grunn til at jeg flytta hit er at min første char er her. Han heter Rotscale og er Gnome mage i lvl 70, har tenkt til og levle han når jeg gidder. Jeg tenkte dette var en bra guild og søke til siden den er norsk og gjør det bra med progres. Jeg liker og raide og ha det gøy når jeg spiller, derfor har jeg lyst til og joine denne guilden. Vil også møte nye gode spillere. Jeg har alltid gear mitt med gems og enchants, jeg kommer også med reparert gear og flask/pots til raids. Siden det er lenge siden jeg har spilt så har jeg ikke fått tak i de nyeste gemsa.

Har ikke fått tatt Ulduar eller Cotc enda siden jeg tok pause, men har cleara Naxx 10/25 OS 10/25 bare 2 drakes på 25. EoE 10/25. Og Voa 10/25. har heller ikke fått prøvd det nye Onyxia. jeg lærer tacts fort og pleier ikke og faile på for eksempel lava i OS.
Kan også raide hver dag fram til tiden som er satt. Har headset med fungerende mic og Ventrillo.

Til slutt skal jeg avslutte med det rare spørsmålet. jeg tror Kong Harlad hadde vunnet fordi han er konge.
Elendra
Lame

Class: Shaman

Re: Pve - Èlendra - Dps - Shaman

Innlegg Verm » 15. Oktober 2009 22:27

Sånn ja, nå starter det å ligne på en appli iallefall, og det er jo bra. :)

Som Elendra (eller Thomas), nevner her - kjenner jeg han irl. Har kjent han ganske lenge, og gamet en del med han gjennom tidene. Han er en spiller jeg tror kunne vært et positivt bidrag til raidene i dag. Vi har heller ingen aktive elemental shamans atm, og det kunne jo vært trengt, mtp spellcaster bonusene de gir. Og vi trenger også mange nå fremover, om vi skal starte å satse litt mer seriøst på 25mans.

Kjenner jeg Thomas rett, er han en person som også kommer til å møte opp til et raid, dersom han har signet til det. Dette bør være en selvfølge, men det er et stadig problem i guildet.

Ja fra meg.
Brukerens avatar
Verm
Smånajs

Class: Paladin

Innlegg Uptime » 16. Oktober 2009 16:16

Omg, jeg skrev et langt reply så bare ble det borte av en eller annnen svett grunn -_-
Jaja, får prøve igjen.

NÅ BEGYNNER DET Å LIGNE PÅ EN APPLICATION! :) (Slightly less enthusiastic than before)
Som han sier så kjenner jeg han fra før, og har gamet med han i lang tid og i mange forskjellige spill xD Hvis det er noe jeg med sikkerhet kan si om han så er det iallefall at han er en PvE spiller som er til å stole på, og vil contribute stort til guildet PvE-wise, og det trengs! Jeg kan gå god får at han vil signe så mye han kan og møte opp hvis ikke noe annet skjer i livet hans... /silly

Men mer seriøst, jeg vil også tro det er verdt å nevne at raidene han var med i da han var mest aktiv var ganske tidlig i WLK hvor det meste PvE contentet fortsatt var nytt og alt ikke var clearet.

Ja til den nye applicationen fra meg
Uptime
Najs

Class: Warrior

Innlegg Ecthelion » 18. Oktober 2009 19:22

Hei :) gutta har visst bestemt seg for å slacke litt med å gi tilbakemelding, så jeg får åpne ballet :)

To ting som påvirker min vurdering av denne søknaden i forhold til den forige.
1) du har nevnt du kjenner to stk i guilden som kan gi deg thumps up, og begge to har faktisk tatt seg bryet med å komme inn hit og ikke bare sagt. "du er grei" men til en viss grad hvorfor du er grei, og gitt oss noe konkret :) Når det er to karer som kan være referanser for deg, og som jeg har såpass god tro på, teller det veldig bra.

2) når noen søker for andre gang, hever jeg listen betraktelig! Det vil si at en søknadad som jeg hadde synes var bra nok første gang, ikke nødvendigvis vil holde andre gang.

Jeg har lyst å stille deg et spørsmål.

Vi har tatt inn relativt mye folk i det siste, men vi sliter likevel med at folk ikke signer opp for 25manns raids selv om de sier de kan i søknad. Jeg sier ikke at du skal være med på vært bidige raid, men jeg vil ialllefall være mer bevisst på å se hvem av de som er på TRIAL som faktisk gir gass og prøver å bidra ekstra istarten.
Så er du helt sikker på dette?

Jeg vil ikke felle en endelig dom enda. Svar meg, og så får vi se på hva resten sier :)

Det jeg kan si, er at du har hevet deg mange hakk!
Du ser meg ikke komme, for det er for sent ;)
Ecthelion
Hawt

Class: Rogue

Innlegg Genzer » 19. Oktober 2009 02:51

Enig med Ecth.
Du har hevet deg betraktelig siden sist, og selv om førsteinntrykket henger godt igjen, så har jeg lyst til å gi deg en sjangse. Men da skal du være oppmerksom på at vi, som Ecth sa, også hever listen. Du må, selv om du får invite, overbevise oss om at vi har lyst til å beholde deg, noe du gjør i trial-perioden.
"bnlza cv,m,k,nhlor ner"
Damn.. For a moment I felt like a warlock PvP'ing.

Elthrain ChooChoo
Brukerens avatar
Genzer
Hawt

Class: Warlock

Innlegg Tozza » 21. Oktober 2009 13:44

Hei Thomas!
Jeg beklager, men for tiden trenger vi egentlig ikke en Elemental shaman, vi har for tiden 2 shamans som speccer etter behov så;)
Men jeg har ett spørsmål, hva er dine tanker rundt Healing, og har du gear til det?
Bilde
Brukerens avatar
Tozza
Hawt

Innlegg Elendra » 21. Oktober 2009 15:20

Jeg har healing gear, men er ikke noe glad i og heale. Så jeg tror jeg må si nei.
Btw dere vet ikke hva dere går glipp av.
Elendra
Lame

Innlegg Foodzlol » 21. Oktober 2009 22:32

hmm.
Den siste linjen din sier alt for mye om deg tbh. for å være ærlig viker du som en regelrett drittsekk, noe jeg til dels fikk bekreftet i kveld. (only pug)

Whine fra start til slutt og ikke noe serlig imponerende dps heller.
Alt ved deg så langt virker frastøtende på meg.

Foodzlol.
Foodzlol
Smånajs

Class: Warrior

Innlegg Nayru » 21. Oktober 2009 23:31

Den første søknaden din ga en liten bismak, og med det siste som har kommet frem her tror jeg nok det er til det beste for begge parter om du ser etter en annen guild.
Brukerens avatar
Nayru
Ultrahawt

Class: Paladin

Gå til Rekruttering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Hvem er i forumet Det er 1 bruker i forumet: 0 registrerte, ingen skjulte og 1 gjest (Denne informasjonen er basert på aktive brukere de siste 5 minuttene.)
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 8. Dette skjedde 25. August 2009 20:52

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest